امیرصدراجونمامیرصدراجونم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

دنیای پسرونه هام

روز اول رفتن به مدرسه

1402/7/5 9:49
نویسنده : مامانم
45 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره اول مهر امیرحسین صبح از خواب بیدارشدی و صبحانه خوردی و اماده شدی 

عینکت را دادی به من که تمیز کنم رفتی صورتت را بشوری که بریم اومدی و کفش پوشیدی و رفتیم

اومدیم بیرون چه قدر سرد بود منم برات لباس گرم برنداشته بودم  همش میگفتی مامان یخ کردم 

نیمه راه که رسیدیم گفتی مامان عینکم را یادم رفت که بیارم 

دوباره با هم دیگه برگشتیم خانه و عینکت را برداشتیم و برات لباس گرم برداشتم 😭

دوباره اومدیم سرکوچه میگه مامان رفتی عینکم را بیاری کیف را جا گذاشتی و نیاوردی 

دوباره با خنده و بدو بدو رفتم کیفت را اوردم 

تا خود مدرسه میخندیدد

به خیر و خوشی بالاخره رفتی مدرسه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)