امیرصدراجونمامیرصدراجونم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

دنیای پسرونه هام

تولد

1394/11/16 7:29
نویسنده : مامانم
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت همه ی دوستان گلم و پسر عزیزم

 

                               امروز روز توست…..روز میلادت

 

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

 

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

 

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

 

تولدت5سالگیت مبارک

تولدت مبارک عزیز دلم  انشالله همیشه سالم و خوشحال باشی گلم

بلاخره بعد از یک هفته توانستم بیام

امسال به خاطر رنگ و تعمیر خانه مجبور شدیم برایت تولد نگیریم

خیلی ناراحت شدیم  چون که امسال بزرگتر شدی و بیشتر میفهمی

امسال همش داری میپرسی مامان تولد من کی میاد 

روز تولدت هم همین سوال را کردی و خیلی ناراحت شدم که نمی توانستم

باصدای بلند تولدت را تبریک بگم  فقط بغلت کردم و تو دلم تبریک گفتم و بوسیدمت بوسبغل

البته قرار شده که خانه مرتب بشه برایت تولد بگیریم آرام

پسندها (2)

نظرات (5)

زهرا
27 بهمن 94 22:47
سلام دوست عزیزم خوبید ان شالله؟ با انفجار اخیر بلاگفا لینک های جدیدتر رو از دست دادم و همینطور وبلاگ شمارو تولد امیر صدرا جون مبارک باشه ان شالله... با ارزوی سلامتی و موفقیتش ماشالله چقدر بزرگ شده.
مامانم
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چه انفجاری
مامان پارمیدا
28 بهمن 94 10:12
امیرصدرا جون تولدت مبارک باشه عزیزم ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی و زیر سایه مامان و بابا . اشکالی نداره ایشالله خونه که مرتب شد یه جشن کوچولویی که یادگاری بمونه واسش بگیرید خیلی مهم نیست که ذقیقا همون روز تولد جشن داشته باشید ، بعضی وقتا واقعا شرایط جور نیست پیش میاد دیگه .
مامانم
پاسخ
ممنون بله همین طور است ولی بادلم چه کنم
مامان سبا وساجده
28 بهمن 94 14:39
سلام به به تولد پنج سالگی گل پسری مبارک
مامانم
پاسخ
zakieh
14 اسفند 94 17:58
سلام تولدتت مبارك عزيزم عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان و صدایت آرام تر از نسیم بهار . . . تولد آسمانیت مبارک
مامانم
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
شاپرک مامی
6 اردیبهشت 95 18:52
تولدت مبارک
مامانم
پاسخ