امیرصدراجونمامیرصدراجونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دنیای پسرونه هام

سورپرایز امیرحسین

1402/9/2 17:28
نویسنده : مامانم
84 بازدید
اشتراک گذاری

رفتم از مدرسه دنبال امیر حسین که دیدم یه جوری است و همش میگه مامان تو خانه چسب داری 

میگفت رفتیم خانه میخوام یه چیزی را چسب بزنم که نیاید ببینی

میگفتم چی است جواب نمیداد

تا این که رسیدیم خانه و گفت مامان من میرم تو اتاق به من یه کمی چسب بده کار دارم و خودتم داخل اتاق نیا 

خلاصه چسب را بهش دادم و خیالش و راحت کردم 

بعد از تو اتاق اومد بیرون و گفت که مامان برات یه سور پرایز دارم 

و این و بهم داد 

الهی قربونت برم چسب را برای اون تیکه ای که پاره شده میخواسته

دست خانم ادابی معلم شون درد نکنه که به بچه ایده و خلاقیت میدهد

اینم به مناسبت با سواد شدنشون است 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)